ՀԾ Բանկ ադմինիստրատոր

Հայտարարության սկզբնաժամկետ 08.09.2022
Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ 03.10.2022
Աշխատանքի վայր Երևան

Ներկայացվող պահանջներ`

  •  բարձրագույն տեխնիկական կրթություն,
  • առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ` որպես ՀԾ Բանկ ադմինիստրատոր,
  • ՀԾ Բանկ համակարգի ֆունկցիոնալի գերազանց իմացություն,
  • օգտագործողի նկարագրվող հաշվետվությունների ստեղծման իմացություն,
  •  գործնական ճկուն մտածելակերպ,
  •  հաղորդակցման և թիմում աշխատելու հմտություններ,
  • նախաձեռնողականություն, պատասխանատվության զգացում,
  •  հայերենի և անգլերենի լավ իմացություն:

Պարտականություններ`

  • օգտագործողների գրանցում և իրավասությունների տրամադրում,
  • ՀԾ Բանկ համակարգի օգտագործողների իրավասությունների և հասանելիություների ղեկավարում,
  •  ՀԾ Բանկ համակարգի փաստաթղթերի տպելու ձևերի ստեղծում,
  •  օգտագործողի նկարագրվող հաշվետվությունների ստեղծում,
  • OLAP հաշվետվությունների ձևանմուշների ստեղծում,
  • ՀԾ Բանկ համակարգի շահագործման և սպասարկման հետ կապված խնդիրների բացահայտում և առաջարկությունների ներկայացում:


Անհրաժեշտ փաստաթղթեր․

Ներկայացնել ինքնակենսագրություն (CV, Resume) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին` վերնագրում նշելով «ՀԾ Բանկ ադմինիստրատոր»:
Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն նախնական փաստաթղթային ընտրությունն անցած անձինք: