Սպասարկման որակի կառավարման մասնագետ
Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ | 17.02.2025 |
Աշխատանքի վայր | Երևան, Գլխամասային գրասենյակ |
Աշխատատեղի նկարագրություն`
Evoca-ն փնտրում է Սպասարկման որակի կառավարման մասնագետի, ով պատասխանատու է լինելու բողոքների կառավարման գործընթացի և հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավման համար:
Ի՞նչ արտոնություններ կստանաք Դուք`
Մենք ձգտում ենք ստեղծել այնպիսի աշխատանքային միջավայր, որը նպաստում է աշխատակիցների աճին և զարգացմանը: Միանալով Evoca-ի թիմին, Դուք կստանաք՝
- բժշկական ապահովագրություն,
- Evoca-ի պրոդուկտների և ծառայությունների արտոնյալ պայմաններ,
- տոնական և տարեվերջյան բոնուսներ,
- բոնուսներ ամուսնության կամ երեխայի ծննդյան առթիվ,
- վճարվող հանգստյան օրեր,
- սպորտ փաթեթ,
- անգլերեն լեզվի դասընթացներ,
- շարունակական կրթության և զարգացման լայն հնարավորություններ (մասնակցություն միջազգային կոնֆերանսներին, գործուղումներ արտերկիր, հնարավորություն ստանալու միջազգային հավաստագրեր և սովորելու աշխարհի լավագույն համալսարաններում):
Աշխատանքային պարտականություններ`
- հաճախորդների պաշտոնական և ոչ պաշտոնական բողոքների գրանցում և համապատասխան ընթացքի ապահովում,
- հաճախորդների կարծիքի ուսումնասիրություն և հետազոտություն, հաճախորդների գոհունակության գնահատում,
- սպասարկման ոլորտի նոր աշխատակիցներին սպասարկման մշակույթին և ստանդարտներին ծանոթացում` դասընթացների և մենթորության միջոցով,
- սպասարկող անձնակազմի գիտելիքների և սպասարկման հմտությունների ստուգում,
- հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացմանն ուղղված ուսումնասիրությունների իրականացում, խնդիրների բացահայտում և լուծման առաջարկների ներկայացում, անմիջական ղեկավարի կողմից այլ հանձնարարականների իրականացում։
Ներկայացվող պահանջներ`
- բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, կառավարման կամ հարակից ոլորտներում,
- հաճախորդների սպասարկման առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում,
- որակի հսկողության կամ բողոքների կառավարման մասով առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ,
- ՀԾ Բանկ համակարգի գերազանց իմացություն,
- խնդիրները բացահայտելու և լուծելու ունակություն,
- ժամանակի կառավարման հմտություններ,
- իրավիճակում արագ կողմնորոշվելու և առաջնահերթություններ սահմանելու կարողություն,
- նախաձեռնողականություն և պատասխանատվության զգացում,
- հաղորդակցման և բանակցությունների գերազանց հմտություններ,
- ներկայացման և լսարանի հետ աշխատելու կարողություն,
- անգլերենի և ռուսերենի լավ իմացություն։
Ինչպե՞ս դիմել`
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին` վերնագրում նշելով «Սպասարկման որակի կառավարման մասնագետ»: