Սպասարկման որակի կառավարման մասնագետ
Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ | 15.10.2024 |
Աշխատանքի վայր | Երևան, Գլխամասային գրասենյակ |
Ներկայացվող պահանջներ․
- բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, կառավարման կամ հարակից ոլորտներում,
- հաճախորդների սպասարկման առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում,
- որակի հսկողության կամ բողոքների կառավարման մասով առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ,
- ՀԾ Բանկ համակարգի գերազանց իմացություն,
- խնդիրները բացահայտելու և լուծելու ունակություն,
- ժամանակի կառավարման հմտություններ,
- իրավիճակում արագ կողմնորոշվելու և առաջնահերթություններ սահմանելու կարողություն,
- նախաձեռնողականություն և պատասխանատվության զգացում,
- հաղորդակցման և բանակցությունների գերազանց հմտություններ,
- ներկայացման և լսարանի հետ աշխատելու կարողություն,
- անգլերենի և ռուսերենի լավ իմացություն։
Պարտականություններ․
- հաճախորդների պաշտոնական և ոչ պաշտոնական բողոքների գրանցում և համապատասխան ընթացքի ապահովում,
- հաճախորդների կարծիքի ուսումնասիրություն և հետազոտություն, հաճախորդների գոհունակության գնահատում,
- սպասարկման ոլորտի նոր աշխատակիցներին սպասարկման մշակույթին և ստանդարտներին ծանոթացում` դասընթացների և մենթորության միջոցով,
- սպասարկող անձնակազմի գիտելիքների և սպասարկման հմտությունների ստուգում,
- հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացմանն ուղղված ուսումնասիրությունների իրականացում, խնդիրների բացահայտում և լուծման առաջարկների ներկայացում, անմիջական ղեկավարի կողմից այլ հանձնարարականների իրականացում։
Անհրաժեշտ փաստաթղթեր`
Ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին` վերնագրում նշելով «Սպասարկման որակի կառավարման մասնագետ»:
Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրությունն անցած անձինք: