Հաճախորդների ներգրավման գլխավոր մասնագետ
Հայտարարության սկզբնաժամկետ | 02.05.2024 |
Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ | 19.05.2024 |
Աշխատանքի վայր | Երևան, Գլխամասային գրասենյակ |
Ներկայացվող պահանջներ․
- բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ ֆինանսների ոլորտում,
- առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում` մասնավորապես վաճառքի կամ հաճախորդների ներգրավման բաժիններում,
- ՀՀ բանկային օրենսդրության, Բանկային ծառայությունների իմացություն,
- վաճառքների և բանակցությունների վարման զարգացած հմտություններ,
- նախաձեռնողականություն և պատասխանատվության զգացում,
- արագ փոփոխվող միջավայրում արդյունավետ աշխատելու կարողություն,
- ներգրավման և հաղորդակցման զարգացած հմտություններ,
- անգլերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն:
Պարտականություններ․
- նոր հաճախորդների ներգրավում և ուղիղ վաճառքների իրականացում,
- հաճախորդների կարիքներին համապատասխան պրոդուկտների ներկայացնում,
- նոր ծառայությունների ներդրման և բարելավման գործընթացների նախաձեռնում,
- շուկայի վերլուծության իրականցում,
- հաճախորդների տվյալների բազայի ստեղծում և վարում,
- անմիջական ղեկավարի կողմից այլ հանձնարարականների իրականացում:
Անհրաժեշտ փաստաթղթեր`
Ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին` վերնագրում նշելով «Հաճախորդների ներգրավման գլխավոր մասնագետ»:
Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրությունն անցած անձինք: