Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ (Գիշերային հերթափոխ)

Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ 20.01.2025
Աշխատանքի վայր Երևան, Գլխամասային գրասենյակ
Գրաֆիկ յուրաքանչյուր 3-րդ օրը, աշխատանքային ժամերը` 21:00-09:00:

Աշխատատեղի նկարագրություն` 

Evoca-ն փնտրում է Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետի, ով պատասխանատու է լինելու հաճախորդներին տեղեկատվության և խորհրդատվության տրամադրման, հաճախորդների հետ հետադարձ կապի ապահովման համար։

Ի՞նչ արտոնություններ կստանաք Դուք`

Մենք ձգտում ենք ստեղծել այնպիսի աշխատանքային միջավայր, որը նպաստում է աշխատակիցների աճին և զարգացմանը: Միանալով Evoca-ի թիմին, Դուք կստանաք՝

  • բժշկական ապահովագրություն,
  • Evoca-ի պրոդուկտների և ծառայությունների արտոնյալ պայմաններ,
  • տոնական և տարեվերջյան բոնուսներ,
  • բոնուսներ ամուսնության կամ երեխայի ծննդյան առթիվ,
  • վճարվող հանգստյան օրեր,
  • սպորտ փաթեթ,
  • անգլերեն լեզվի դասընթացներ,
  • շարունակական կրթության և զարգացման լայն հնարավորություններ (մասնակցություն միջազգային կոնֆերանսներին, գործուղումներ արտերկիր, հնարավորություն ստանալու միջազգային հավաստագրեր և սովորելու աշխարհի լավագույն համալսարաններում):

Աշխատանքային պարտականություններ`

  • հեռախոսազանգերի ընդունում, հաճախորդներին անհրաժեշտ տեղեկատվության տրամադրում,
  • հեռախոսազանգերի և էլեկտրոնային հաղորդակցման այլ միջոցներով հաճախորդների կարիքների բացահայտում, խորհրդատվություն և վաճառք,
  • հաճախորդներից ստացված հաղորդագրությունների ստուգում, մշակում և կատարում,
  • տվյալների մուտքագրում, հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում:

Ներկայացվող պահանջներ`

  • բարձրագույն կրթություն,
  • առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ բանկում՝ որպես հեռախոսային կենտրոնի մասնագետ,
  • հաղորդակցման գերազանց հմտություններ, գրագետ խոսք,
  • հոգատար վերաբերմունք հաճախորդների նկատմամբ,
  • արագ սովորելու ցանկություն և ունակություն,
  • հաճախորդների ներգրավման և վաճառքների իրականացման հմտություններ,
  • բանակցությունների վարման և կոնֆլիկտների կառավարման հմտություններ,
  • արագ կողմնորոշվելու ունակություն,
  • նախաձեռնողականություն և պատասխանատվության զգացում,
  • ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն:

Ինչպե՞ս դիմել`

Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրականը (CV) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին` վերնագրում նշելով «Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ»։