Վարչության աշխատակազմի համակարգող
Հայտարարության սկզբնաժամկետ | 25.04.2024 |
Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ | 19.05.2024 |
Աշխատանքի վայր | Երևան, Գլխամասային գրասենյակ |
Պարտականություններ․
- բանկի մտից փաստաթղթերի ընդունում և նախնական մշակում,
- ելից փաստաթղթերի գրանցման և հաշվառման գործընթացի իրականացում,
- փաստաթղթաշրջանառության ապահովման վերաբերյալ աշխատակիցներին խորհրդատվության տրամադրում,
- բանկի վարչության նիստի և վարկային կոմիտեի նիստերի կազմակերպում և արձանագրում,
- բանկից սուրհանդակային ծառայության միջոցով առաքվող փաստաթղթերի գրանցում,
- անմիջական ղեկավարի կողմից տրված այլ հանձնարարականների իրականացում:
Ներկայացվող պահանջներ․
- բարձրագույն կրթություն ֆինանսների ոլորտում,
- առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ (ֆինանսական ոլորտում
աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն), - վերջնաժամկետներին հետևելու կարողություն,
- արագ փոփոխվող միջավայրում արդյունավետ աշխատելու կարողություն,
- նախաձեռնողականություն և պատասխանատվության զգացում,
- հաղորդակցման զարգացած հմտություններ,
- ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն:
Անհրաժեշտ փաստաթղթեր`
Ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին` վերնագրում նշելով «Վարչության աշխատակազմի համակարգող»:
Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրությունն անցած անձինք: