Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ (Ցերեկային հերթափոխ)
Հայտարարության սկզբնաժամկետ | 05.09.2025 |
Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետ | 05.10.2025 |
Աշխատանքի վայր | Երևան, Գլխամասային գրասենյակ |
Ներկայացվող պահանջներ․
- բարձրագույն կրթություն,
- առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ բանկում՝ որպես կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ,
- էլեկտրոնային հաղորդակցման միջոցների` Skype, Viber, WhatsApp ծրագրերի տիրապետում,
- հաղորդակցման զարգացած հմտություններ,
- բանակցությունների վարման և կոնֆլիկտների կառավարման հմտություններ,
- արագ փոփոխվող միջավայրում արդյունավետ աշխատելու կարողություն,
- նախաձեռնողականություն և պատասխանատվության զգացում,
- ռուսերենի և անգլերենի գերազանց իմացություն (գրավոր և բանավոր):
Պարտականություններ․
- հեռախոսազանգերի ընդունում, հաճախորդներին անհրաժեշտ տեղեկատվության տրամադրում,
- հեռախոսազանգերի և էլեկտրոնային հաղորդակցման այլ միջոցներով հաճախորդների սպասարկում,
- հաճախորդներից ստացված հաղորդագրությունների ստուգում և մշակում,
- տվյալների մուտքագրում, հաշվետվությունների պատրաստում և ներկայացում,
- անմիջական ղեկավարի կողմից այլ առաջադրանքների իրականացում:
Անհրաժեշտ փաստաթղթեր․
Ուղարկել ինքնակենսագրություն (CV) [email protected] էլեկտրոնային հասցեին` վերնագրում նշելով «Կոնտակտային կենտրոնի մասնագետ (ցերեկային հերթափոխ)»:
Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն նախնական ընտրությունն անցած անձինք: